22 Mayıs 2012 Salı

Letoonia Golf Resort Hotel



Antalya’nın Belek – ileribaşı bölgesinde yer alan 5 yıldızlı konsept otel.
Aralıksız en çok süre geçirdiğim otel bu olsa gerek 4 gün boyunca neredeyse otelden çıkamadım. Bu süre zarfında da otelin her yerini gezme şansım oldu.


İlk başta otelin ismine takıldım ben bu kadar yunan esintileri taşıyan bir otelin ismi neden Letonya. Uzun uzun düşüncelere daldım. Sonra dedim –yunan mitolojisine fazlaca ilgim olduğundan- herhalde Leto’dan (apollo ve artemis’in annesi) geldiğini düşündüm yoksa Letonya ile pek alakalı değil yani.

Oteli giriş kapısından itibaren anlatmaya başlarsak. İlk başta otomatik bir kapı yerine eski döneme uygun olsun diye iki tane kenara doğru açılan kapı kullanmışlar her ne kadar güvenlikler için eziyet olsa da güzel olmuş. Giriş ile resepsiyon arası fazla uzun değil hemen otelin kapısına ulaşıyorsunuz. Alışa gelmişliğin dışında Resepsiyon bölümü otelin ana binasından ayrı. Resepsiyonun karşısında ufaktan bir bar ve koltuklar var. Resepsiyonistleri ise ayrı bi iyiydi. cidden  her işim düştüğünde yardım ettiler. Kendileriyle alakalı olmayan konularda bile çok yardımları dokundu, sağ olsunlar.

Resepsiyondan çıktıktan sonra sizi uzun bi yol karşılıyor herhalde 200 metre civarında bi koridor çardak şeklinde kapatılmış üstü sağından solundan ufak dereler akıyor. Derenin arka taraflarında çimenlik alan var ve bu alanın içinde ise bungalov şeklinde 3 katlı otel odaları var. Çimenlik alanda oldukça güzel heykeller bulunmakta. Ki sanatta zerre anlamayan biri olsam bile çok hoşuma gitmişti. Koridorun sonunda havuz sizi karşılıyor sağ tarafınızda pool bar ve animasyonun kullandığı sahne sol tarafınızda ise ana bina ve biraz aşağısında restoran karşınıza çıkıyor. Ana binanın içinde toplantı salonları var aslında bir tane büyük salonu var lakin separatorler ile 4 ayrı salona ayrılabiliyor (Zeus, Artemis, Leto, Apollo) ki biz bu salonları kendi separatorlerimizle 17’ye bölmüştük.
 Ana binanın girişinde guest relations bölümü kalıyor. Hemen yanında spa merkezi var. Ve sağ tarafta internet kafe ve internet kafeye girmeden koridordan devam ederseniz bilardo, masa tenisi, langırt oynayabileceğiniz gaming room var. Üst katta salonların olduğu bölgede ise atrium barı mevcut.
 
Restoranı ise ana binanın birazcık aşağısında kalıyor. Büyük bi’ çardak şeklinde yapmışlar gayet hoş. Eğer bir gün kalıp dönseydin sıçıp sıvardım ama sonraki günler durumu düzelttiler. Kaldığımın ilk günü o kadar kötü yemekler çıktı ki yiyecek hiçbir şey bulamadım resmen ama 2. günü yaptıkları Türk yemekleri günü ile gönlümü kazandılar ki kokoreç bile vardı. Her ne kadar ekmek arası şeklinde değil de yufkaya sarıp verseler de yine de iyiyidi yemekleri. Adana kebabından, lahmacununa, et ve tavuk olmak üzere iki çeşit dönerine Maraş dondurmasına kadar bir çok türk yemeği mevcuttu tatlılarda ise sadece türk mutfağından seçmeler vardı.

Havuzun kenarından ilerleyince bir tahta gemi –dekor olsun diye yapmışlar havuz dibine- ilerleyip denizin üstüne kurulmuş uzun bir köprüyle daha karşılaşıyorsunuz orayı da geçtikten sonra sağ tarafta sneak bar kalıyor ve plaj. Klasik otel eğlencelerinin hepsi mevcut burada da.

Odalarına gelirsek ben dışarıdan hayran olarak baktığım bungalovlarda kaldım. Double oda olmasına rağmen tek kaldım bu da otelin bana kıyağıydı lakin otel odası beklediğim kadar güzel değildi. Bir yatak, iki koltuk ve ufak bi lcd tv. banyosu oldukça kötüydü hani jakuzi beklemiyordum ama nene dede duşakabini de beklemiyordum açıkçası. Mini barı ücretsizdi ki fazla da bir şey yoktu açıkçası bir bira, bir kola, soda, su.. gece 00.00’dan sonra 542’yi arayıp gece kahvaltısını odanıza söyleyebiliyorsunuz ama pek tavsiye etmem o kadar da leziz değiller. Omleti olsun hamburgeri olsun kuruydu fazlaca ama gece gece o kadar yorgunluktan sonra   pek tadına bakmadan yemiştim.


Evet otelimiz golf resort olmasına rağmen içerisinde 18 delik golf sahası yok. Sadece antreman yapabileceğiniz bir bölge var golf sahası otelden bağımsız bir yerde bulunuyor ki yeri hakkında da pek bilgim yok ama yakında bir yerlerde değildi. Otelden çıkış yapmak gerekiyor.

Son olarak ise personel bakımından –güvenlikteki bir yavşak hariç- oldukça iyi ve ellerinden geleni yapıyorlar. Sağ olsunlar yardımları çok oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder